Sivut

lauantai 2. helmikuuta 2013

Big Shot - leikkuri

Syksyn aikana olen hakenut oppia kädentaitokursseilta korttien värkkäämiseen. Tykkään kovastikin tehdä kortteja ja kaikenlaista muutakin kädentaitoja vaativia puuhia. Ideat mulla on vaan aina ihan hukassa. Onneksi netistä löytyy kaikennäköisiä malleja, joista omaa inspiraatiota voi hakea.

Big Shot - leikkuri on oivallinen keksintö. Lapsista vanhuksiin ja aloittaelijasta taitajaan - kaikille jotakin! Sinellin asiakkaille tutussa Pämpän puuhablogissa esitellään BigShot-kuvioleikkurian ominaisuuksia tarkemmin http://pamppa.blogspot.fi/2008/06/bigshot-kuvioleikkuri.html

Olen itse leikellyt leikkurilla ainoastaan paperia. Sen läpi pystyy kuulemma rullailemaan kaikkea, mitä sakset pystyvät leikkaamaan. Tätä ideaahan voisi jalostaa vaikkapa mihin! Harmi vain, että leikkuri on vielä toistaiseksi ainakin melko kallis investointi, eikä terätkään ole halvimmasta päästä. Toki tässäkin voisin varastaa työpaikalta kuulemani idean, jossa kaveriporukka oli ostanut kimpassa leikkurin, jota sitten tarpeen mukaan kierrätetään kaikilla sen ostoon osallistuneille. Nerokasta ;D

Korttiaskartelijana olen vielä aikalailla lasten kengissä. Tässä kuitenkin muutamia kuvia aikaansaannoksistani...

Kuvat ovat väärinpäin - I´m sorry! Huomasin sen ladatessani kuvia, en vain taida enää jaksaa lähteä niitä kääntämään. Ensi kerralla sitten!




Tämän kortin ajattelin antaa tänään 90v juhlia viettävälle Ukille! Tummat sävyt yhdistettynä kirkkaisiin kontrasteihin on aina ollut mun juttu niin pukeutumisessa kuin askartelussakin. Samoin narut, nauhat ja rusetit sekä suuret, selkeät linjat.

Tästä tuli mun lemppari. Linnut oksalla on kiva idea, jota voi käyttää monien eri juhlien kortteina!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti